۹ پاسخ

کاره خوبی نمیکنی باید تمرین کنی خیلی صبوری کنی
قاشق بده دست خودش بزار با غذا بازی کنه کم کم عادت میکنه

معلومه که عادت میکنه عزیزم
این سن اصلا مناسب نیست برای این کار چون خیلی عادت پذیر هستن

بنظرم اینجوری عادت میکنه.....
صبوری کن و غذارو ب بچه تحمیل نکن
من سرهردو بچه هام تاببینم بدقلقی میکنن ظرف غذارو برمیدارم میبرمون اون بچرو حرص میدم نه خودم... انسان ذاتا هرنوقع گشنش بشه غذا درخاست میکنه و قشنگ میخوره نیازی ب سرنگ و اینجور چیزا هم نیست...

آره عادت میکنه بچه ها خیلی زرنگن اینجوری خودت خیلی اذیت میشی بری جایی میخوای سرنگ دربیاری بدی بهش؟؟

کار خوبی میکنی به نظر من بچه باید غذا بخوره که معدش به غذا عادت کنه بعدا خودبخود گرسنش میشه دلش غذا میخاد حتی بعضی دکترام میگن به زور غذا بدین اگه نمیخوره تا اخر عمرش که نمیخاد با سرنگ بخوره بلاخره یه روز میشینه سر سفره با قاشق میخوره دیگه سخت نگیر کارتو ادامه بده بچه جون بگیره

اینجوری که باید غذای میکس بخوره ، بدتر بدغذا میشه و بلعش ضعیف میشه

شیرشو کم کن خب غذا نمیخوره چون سیره مگ اینا چقد معده دارن توقعتو از غذا خوردنش عوض کن یه روزشم باهمون شیرینی سیر میشه دیگ

ببین غذا نخورد مشکلی نیست ادرینا خیلی عشقی غذا میخوره شاید کلا یه وعده بخوره سعی کن بذاری جلو خودش بخوره چند تا تیکه کوچیک بخوره کم کم عادت میکنه بخوره تا بیست تا نیم ساعت بذار جلوش بعدش جمع کن برو تا وعده بعدی گشنه میشه و خودش میخوره

اصلااا کارخوبی نیست من الان دخترم جز قاشق باچیزی غذاشو نمیخوره
واین کارعادت میشه براش یه مهمونی بری باید سرنگ همراهت باشه سرنگم مامولا باید غذای بدون بافت باشه تاکی بدون بافت؟توی این سن باید بافت دارشده بخوره غذای انگشتی بخوره نده دیگه بهش قاشق بده دستش غذاش و بزار جلوش هم بازی کنخ هم بخوره هین بازی ک مسکنه توام بهش ی چندتای قاشق غذا بده دهنش بخوره

سوال های مرتبط

مامان دکمه خانم🧸 مامان دکمه خانم🧸 ۱۴ ماهگی