۴ پاسخ

بچه رو فک نکنم، یعنی بچه سرما میخوره تو شکم؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی خودت سرما زده بهت خودت گرم بگیر
یکم کنار بخاری با شلعه کم دراز بکش.
بهتر نشدی فردا برو دکتر

بچه سرماخورده قولنج کرده کمر و پهلوهاتو گرم نگهدار

منم پری روز اینطوری شدم
به خاطر سرماس
با روغن زیتون یا کنحد پهلو و شکمت رو چرب کن یه پلاستیک یا سفره یه بار مصرف بزار اون قسمتی که درد داره بعدم با یه شالی چیزی آروم دور شکم و پهلوت رو ببند

احتمالا بچه قلنج کرده
برو حموم بعدش یه شال بپیچ دور کمرت

سوال های مرتبط