۶ پاسخ

عزیزم هروقت زایمان کردین بیاین تجربتون رو بگین چون منم اردیبهشت زایمانمه میخام برم آریا

من میگیرم ببلاک میخوام بگیرم

من که نخریدم اگه نیاز بود سریع میگم میرن بخرن

سلام من ک گذاشتم آپتامیل ۱

بزار نزاری هم اگه شیر نداشته باشی میگن بری بگیری

بزار.

سوال های مرتبط