پیگیرشوببین کجاخوبه. خردادبرونامنویسی
از خردادمیشه من دخترم ۱۳ مرداد ۹۹ چون نیمه اولی بود امسال میره کلاس اول من شهریور ثبت نامش کردم
دختره شما میره پیش دو
اکه غیر انتفاعی یا مهد میخوای بنویسی شهریور هم میشه
اگه دولتی
باید بگردی ببین کدام مدارس محل پیش دو دارن و ثبت نام میکنن . از اردبیهشت پیگیر باش
عزیزم آخر خرداد ثبت نام شروع میشه
فکر کنم از اردیبهشت یا خرداد من پسربزرگمو یادمه اردیبهشت ثبت نام کردم
الانم این وسطیو میگم برم پیش ۲ ثبت نامش کنم شوهرم نمیزاره میگه میخوان همش تعطیل باشن پول اضافه دارم مگه بدم یدفعه سال دیگش بره کلاس اول
دختر م متولد ۱۴۰۰ دی ما هستش ۱۴۰۶ باید بره پیش دبستانی؟؟؟؟
عزیزمدرخواستمو قبول کن
ببین منکمیخاستم سورنا پیش۱ ثبت نام کنم از بهمن شروع کرده بودن. هر جا مد نظرت هست فردا برو ببین چی میگن
فک کنم دیر هم شده باشه اصفهان که از بهمن شروع کردن و ظرفیت ها پر شد
منم دخترم امسال بایدپیش 2 بره.
جایی بازنیست که برم ثبت نام کنم.
گرچه امیدوارم جنگ بخوابه.
چون کلاباشرایط جنگی هیچ کسی بجشومدرسه نمیفرسته. کلامدارس هم آنلاین میشه
خرداد اینا باید اسم بنویسی هر مهدی که مد نظرته
عزیزم فعلا شرایط ایران بهم ریخته اس، مدرسه هارو میزنن دانشگاههارو میزنن،مهدکودک. بعد شما منتظر پیش دبستانی هستین، به هیچ عنوان بچتون نفرستیدتاشرایط ایران نرمال نشده
نميدونم وگرنه كمكت ميكردم
ميدونم از مهر بايد برن ولي براي ثبت نام نميدونم كي بايد اقدام كرد
پيش ١ فرستادي ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.