س بچم ۵کیلوئه وزنش خوبه یان؟؟

۶ پاسخ

بستگی داره موقع تولد چند کیلو باشه
دختر دوم من ۳۷۰۰دنیا اومد یک ماهگی ۵کیلو ۱۰۰بود

عالیه

اره عزیزم خیلی هم خوبه منم ۲ ماهگیش ۵ کیلو بود بردمش برا واکسن

اگرتولد۳بوده اره خوبه هرماه یک کیلو کاملا نرماله

اره خوبه.پسر منم ۵ کیلو بود دو ماهگی

بستگى به وزن تولدش داره
ميگن بايد هرماه حداقل ١ كيلو اضافه كنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی