۶ پاسخ

خیلی راحت بود انگار نه انگار

خیلی راحت بود پسر من‌خداروشکر اذیت نشد

آخر شب یه کوچولو بدنش داغ شد استامینوفن دادم
در کل راحت . سبک بود

خیلی راحت بود پسرمنکه ن تب کرد هیچی خیلی سبک بود

خیلی راحت بود

هیچ تب و اذیتی نداره، ممکنه حدود یکی دوهفته بعد علایم دونه‌های ریز بده، از بهداشت بپرس چیکار کنی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار👶 مامان مهدیار👶 ۱ سالگی
مامان ویهان ❤️ مامان ویهان ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان سوین مامان سوین ۱۲ ماهگی