۴ پاسخ

دختر من ۱۱فروردین واکسنها رو زد صبح زد تا ظهر که کلا خواب بود ساعت دو پادردش شروع شد تا شب فقط هم یکی از پاهاش درد میکرد کلا پاشو محکم گرفته بودم که تکون نده درد داشته باشه تب هم خدارو شکر اصلا نکرد تا ۲۴ساعت بهش پارکید دادم بعد هم گفت اگر تب کرد بده که دخترم تب نکرد

نه خداروشکر سخت نبود

عزیزم بستگی به بچه داره
پسر من فقط همون روز که زد بعدازظهرش دمای بدنش بین ۳۷ و ۳۸ بود که روز اول هر ۴ ساعت پاراکید دادم روز دوم هر ۶ ساعت و اصلا هم پادرد نداشت همش پاهاشو تکون میداد فقط دو سه روزی یکم نق میزد و بیحال بود

نه سخت نیست
استانینوفن پاراکیدز براش بگیر هر چهارساعت نسبت ب وزنش بده
بعد روز اول کمپرس یخ بزار خیلی
روز دوم هم حوله گرم

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی