واکسن دوماهگی سخته ؟ چجوریه تجربه دارید

۱ پاسخ

نه عزیزم خیلی راحته.استامینوفن سر وقت بده،کمپرسور سرد و‌گرم بزار.رعایت کنی اصلا اذیت نمیشی.

سوال های مرتبط

مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی