خانما درد زیر دل تو هفته من طبیعیه؟تا کی این درد زیردل هست؟

۳ پاسخ

والا من که از اول داشتم 😅

حالت پریودی داره درد زیر دلت ؟
والا من از اول داشتم دو روزه بیشترم شده نمیدونم طبیعیه یانه انتی الحمدلله خوب بود

تازه شروع‌ شده گلم😂
اول راهیم تا این شکم هی بزرگ بشه همش درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان معجزه من🥲❤ مامان معجزه من🥲❤ ۱ ماهگی