۸ پاسخ

چرا نمیری عزیزم؟ شاید انقباضات زایمانی باشه برو ی چک بشو

برو بیمارستان خب

تو شرایطت عادی نیس که اخه خودت مشکل داری به بچه آسیب میزنه یهو درسته شوهرت اهمیت نمیده ولی حداقل خودت به خودت و بچه اهمیت بده نمیشه ک اینجور الان تو این دوره وقت لجبازی نیس که کم مونده به زایمان

تو در برابر اون بچه مسئولی چون خودتون خواستین تو این دنیا باشه
اگه میدونی حالت بده باید بری بیمارستان اگه هم نه کمه دردت نرو
ولی تو برا خودت نمیری دکترت برا اون بچست

هیچ وقت با خودت لج نکن و هر دلیلی که داری و بابتش ناراحتی به همه نشون بده اول خودتو دوست‌داریو به خودت اهمیت میدی اینطوری همه یاد میگیرن بهت احترام بذارن٫ حتی همسرت ، تهش اگر تو و بچت چیزژتون بشه اون میخواد دوتا نوازش و محبت کنه و باز برگرده به روال عادی زندگیش، پس اصلا برای اینکه کسی اشتباهی کرد و میخوای تنبیهش کنی هرگز خودتو تنبیه نکن

اخه کدوم بیمارستان بره تو بوشهر مگه جایی هم بازه

شاید انقباضه عزیزم برو بیمارستان ی ان اس تی بده
ی سرم برات میزنن بهتر‌میشی
هرچقدر ادامه دار بشه تبدیل ب دردای زایمانی میشه

مگ میشه درد بکشی بیمارستان نری .خب انقباض باشه اب دور بچه رو خشک میکنه

سوال های مرتبط