۶ پاسخ

نه ام ان دی خوب نیست
سیمپل
راکوتن
لافارر
نوآکنه
ویتالایر
این مارکا خوبه

سیمپل ک من میزنم با نرم گننده هیچ فرقی داره....
یکی ایرانی قبلن میخریدم الان باز گرفتم منکه راضیم ولی ۵۰ میلش ۲۰۰تومنه درمالوگ

نئودرم

من ژیناژن میزنم خیلی راضیم خیلیی

من درماتیپیک میزنم ساله خیلی خوبه

منم دنبالشم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ سالگی