شما قندت چنده؟
اولا باعث زیاد شدن اب کیسه اب میشه ک خودش باعث خفگی یا پاره شدن و زایمان زودرس میشه
اگر خیلی بالا و کنترل نشده باشه ایست قلبی و دیابت گرفتن بچه
😔😔😔 من خیلی بالاست میترسم برای بچم مشکلی پیش بیاد.
دکتربرای قندمن انسولین داده استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.