۴ پاسخ

شما قندت چنده؟

اولا باعث زیاد شدن اب کیسه اب میشه ک خودش باعث خفگی یا پاره شدن و زایمان زودرس میشه
اگر خیلی بالا و کنترل نشده باشه ایست قلبی و دیابت گرفتن بچه

😔😔😔 من خیلی بالاست میترسم برای بچم مشکلی پیش بیاد.

دکتربرای قندمن انسولین داده استفاده میکنم

سوال های مرتبط