که بعداز تولدش میبرمش
منم نمیدونستن مامانها تو گهواره گفتن باید ببریم وزن وقدو اندازه میگیرن
من بردم آخرین بار ۱۸ ماهگی برده بودم
من نبردم هنوز تابستون ببرم انشالله
من از ۱۸ ماهگی نبردم اما میخوام ببرم
باید ببری روند رشد ثبت بشه برای ثبت نام مدرسه لازمه
آره ببر .منم فردا میبرم انشالله
آره ببر
قد و وزن هست و چند تا آزمون ک روی سیستمشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.