۵ پاسخ

بچه من یبوست میشه بهش نمیدم

عالیهههه

برای اسهال و ایناست بله خوبه

من می دم خیلی خوبه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان برهان 😘آرمان مامان برهان 😘آرمان ۸ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی