من ک دادم خوب نبود
ولی گریپ میکسچر و دایمیتیکون عالی بود
نه برای تنظیم گوارشه تاثیرب روی کولیک و نفخ نداره
پروبیوتیک ها بیشتر واسه تنظیم دستگاه گوارش هستن خوبه باعث میشه شکمش منظم کار کنه و کمتر دل درد بگیره ولی واسه نفخ گریپ میکسچر خارجی و با دایمتیکون باید بدی
اره خوبه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.