۵ پاسخ

من ک دادم خوب نبود
ولی گریپ میکسچر و دایمیتیکون عالی بود

نه برای تنظیم گوارشه تاثیرب روی کولیک و نفخ نداره

پروبیوتیک ها بیشتر واسه تنظیم دستگاه گوارش هستن خوبه باعث میشه شکمش منظم کار کنه و کمتر دل درد بگیره ولی واسه نفخ گریپ میکسچر خارجی و با دایمتیکون باید بدی

اره خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی