من کولیکز می دادم هنوزم گاهی روزی یه بار میدم
اما اون موقع سه بار در روز کولیکز میدادم پاهاشو آروم بده توی دلش که باد ازش خارج بشه دلشو بچسبون به دل خودت
توی حالت ایستاده که راه میری زانوتو هی خم کن تا دردش آروم بشه
با روغن زیتون هم می تونی چرب کنی براش در جهت عقربه ساعت
گریه🤣😪
هیچی من بیبی کر میدم خوب بوده تا امروز چهار روزه میدم و گرمیچر ک خیلی خوبه شکمشو ماساژ میدم زیتون میزنم مدل حمل ببر نگهش میدارم آروغشم زیاد میگیرم بقیه گریه هاشو تحمل میکنم دیگ سخته هنوز تکامل نداره بدنش باید تحمل کنیم دوتایی
شکمش هم روغن میزنم پارچه گرم میکنم با اتو میبندم رو شکمش تاثیر داره
پدی لاکت و گیریمیجر خارجی میدم بهتر میشه ولی نه اینکه دیگه کامل خوب بشه باید مدارا کنی تا دوره ش بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.