میگن اگه کیسه آب باشه روی شورت نمیمونه شره میکنه
منم از ۳۰ هفته دارم ترشح این مدلی
منم ترشح زیاد دارم ولی خارش و سوزش ندارم دکتر گفت مشکلی نیست
منم خیلی ترشح داشتم ولی شیاف استفاده میکردم بعد قطع شیاف فهمیدم بیشترش از اونه البته یکمم خارش گرفته بودم پماد داخلی استفاده کردم خیلیییی خوب شد الان ترشحم خیلی کمه
یجوری میاد شکمیکنم نکنه کیسه اب باشه
(حجمش زیاده ولی اب نیست)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.