۶ پاسخ

اگه رفلاکس داره بچتون ندین بیشتر میشه رفلاکسش

دگتر ب بچه من گفت هر هشت ساعت دو ونیم سیسی ازهمین گریپ میچر

هر ۸ساعت۲سیسی

روزی سه بار هربار یک سی سی

هر موقع دلش درد میکنه یه قاشق چایخوری میدم بهش

من روزی سه بار میدادم هر بار یک و نیم قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی