۳ پاسخ

30 باید سرکلاژ بشین؟؟؟؟؟
چراااا؟؟؟

بزار عیبی نداره دردو اروم میکنه

طول سرویکستون که خوبه چرا باید سرکلاژ بشید؟مال منم ۳۰ بود

سوال های مرتبط