منم شکمم کوچیکه با لباس بیرون کسی نمیفهمه باردارم بچمم ۳۸ هفته سونو دادم ۳۲۰۰ بود
به شکم نیست اگه تغذیه ات خوب باشه بچه رشد خودشو داره ، ما ایرانیا تو بارداری همش دنبال سایز شکم و چاقی خودمون هستیم چون فک میکنیم باعث چاقی بچه میشه
کو عکسش
تاحالا هیچی سونو رشد نرفتی ببینی چند کیلویه؟
منم خیلی کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.