نکسیوم امتحان کردی ؟؟
دختر من با دومپریدون بهتر شد
عژیزم مطمئنی رفلاکسه؟
حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟
چون من بچه دخترعموم اینجوری بود تا شش ماه دکترا گفتن رفلاکسه بعد دیدن بعد کمکی هم اینطوریه و شش ماه هم رد شده به پروتئین گاوی شک کردن آزمایش داد دیدن حساسیت به پروتئین گاوی داره
رفلاکس خیلی بده من تا دوسالگی دخترم درگیرش بودم وقتی غذا میخورد جهشی بالا میآورد
وقتی دارو بهش میدی اصولشو رعایت میکنی؟
معده ش خالی باشه یا خیلی پر نباشه و نیم ساعت بعداز دارو شیر بخوره
و اینکه بعداز شیر خوردن حتماً عمود بگیریش تا ۲۰ دقیقه
۶,۷ ماهگی خوب میشن دیگه
فاموتیدین هم دادی؟!
نکسیوم خیلی خوبه من از دوماهگی میدم الان بردم دکتر گفت هیچ اثری از رفلاکس نیست خوب شده
من دکتر دو دوره کپسول امپرازول براش نوشت تاثیر داشت کلی
فاموتیدین دادین؟
شیرخشک میخوره یا شیر مادر عزیز۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.