ب نظر شما من دکتر شخصی بگیرم برا زایمان طبیعی دیگ پرستارا معاینه نمیکنن
بعدشم گلم درد ک داره ی چند ساعتی واقعااا از درد بی طاقتی ولی ب محض زایمان اوکی میشی انگاری ک دردی نداری
من تجربمو گذاشتم دوست داشتی بخون
من چی بگم فردا نوبت زایمان طبیعی دارم
دکتر میگه لگنت خوبه
ولی وزن بچه ۴کیلو ۳۰۰
امروز ۴۰ هفته و ۴ روزمه اما اصلا درد ندارم🤕🥺
درد داره ولی بعدش ک تموم شه راحتی. من خودم تجربه زایمان طبیعی دارم ولی الانم دوباره استرس دارم
آخه رفتم معاینه ام کرد خیلی اذیتم کردن خیلی درد کرد حالم خیلی بد شد سرم گیج میرفت و جلو چشام سیاهی میرفت
اگر دکتر بگه لکنت خوبه. کمتر اذیت میشی
منم میترسم بخاطر همین میخوام سزارین کنم
اگ درد هات خودش شروع بشه نه زیاد درد نداره
با آمپول یکم درد ها پشت سر هم میشه فک میکنی درد زیاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.