۱۲ پاسخ

چون خیلی از خانوما واقعا هدفشون زندگی کردنه،فکر درجا زدنو طلاق نیستن,,
شاید نظرشون اشتباه باشه ها ولی واقعا شرایط زندگیها خیلی فرق میکنه ،یکی میگه من تحت هیچ شرایطی نمیتونم طلاق بگیرم خب نمیتونه خودشو از مادر بودن محروم کنه،،،بعضی وقتها واقعا مردا بعد بچه دار شدن خیلی تعقیر میکنن من خیلی اینجوری دیدم ..بعد طرف بخواد بخاطر یه مشکل کوچیک طلاق بگیره که نمیشه مثل نخریدن لباس یا خساست..هیچ مردی نیست که صددرصد خوب باشه خب
(نمیدونم شاید حرفام کلا اشتباه باشه ولی نظر من اینه تورو خدا با کوله باری از حرفای تلخ بهم حمله نکنید)

کاملا مخالفم.زندگیا و شرایط زندگی فرق میکنه نمیشه همرو با خودت مقایسه کنی.نوع آشنایی برای ازدواج شما ممکنه دوستی باشه ولی خیلیا هنوز رسمشون سنتیه.اصلا کسیو قضاوت نکن یا یه نسخه رو برای همه نپیچ گلم.تعجب کردم یه آدم چطور همچین حرفی زد

خیلی وقتا اینجور نیست من همسرمو واقعا تایید میکنم هم پدرخوبی هم همسرخوبی کلان باهم ده روز دوست بودیم ازدواح کردیم فقط تنها ایرادش اینه کارش جوری ک تعطیلی نداره همش سرکار ولی باز چیزی براما کم نمیزارع من خیلی غرمیزنم ولی طفلکم فقط میگ حق باتو ببخش

دقيقا منم همين فكرو ميكنم
اون روز توي راه پله داشتيم با همسرم ميرفتيم پسرم بغلم بود پاي همسرم گير كرد به پشت كفش من افتادم روي پله بعدش پسرم جوري ترسيد و گريه ميكرد و همسرمو ميزد كه انگار از قصد با من اين كارو كرده
ديشب همسرم ميگفت اونجا فهميدم كه ديگه حتي نبايد توي زندگيمون جلوي بچه يه ذره با تو بد رفتاري كنم يا بد حرف بزنم. واقعا بعضي اوقات خود ادم مقصره منم بعد از ٦ سال احساس كردم خب ميشه به اين زندگي اميدوار بود و يه بچه اورد

واقعا بعضی مردا بعد بچه بد میشن اینکه بگیم تو دیدی و بچه اوردی اشتباهه واقعا چون اینکه تو زندگی کسی دعوا نباشه رو من یکی اصلا باور نمیکنم ب هیچ وجه همه دعوا دارن بحث دارن قهر دارن اما ن ب صورت جدی بعضی مردا بعد بچه واقعا بد میشن نمونش شوهر من ک البته اون رو خانوادش نمیذارن خوب باشه

انگار یه نفر دقیقا حرف دل منو زده🤌🤌🤌

والا شوهر من خوب بود از وقتی بچه اومد عوضی شد واسه همین دیگه بچه دوم نمیارم

منم یه بار اینجا گفتم چرامیایی گهواره همه دارن بچه دووم میارن از شوهرشونم ناراحتن ومینالن خیلیاشون ناله میزنن پول سونو ویزیت ندارن .
همهوبهم حمله کردن به توچه🤨

منم نظرم همینه
ولی یه موضوعی که توی همه این خانوما مشترکه سن پایین خودشون و بدتر از این ، سن پایین ازدواجشونه
جوگیر شدن ازدواج کردن و فکر کردن بچه داشتن هم عروسک بازیه
بعد دیدن نههههه، زندگی خیلی فرق میکنه

من خیلی موافقم با حرفات ولی باید در نظر بگیری که خیلیا زوری ازدواج کردن، یا انقد زود ازدواج کردن که اصلا به اون سطح از آگاهی نرسیدن که لازمه اول چندین سال با همسرشون زندگی کنن تا بفهمند آدم مناسبی برای پدر شدن هست یا نه. در هر صورت سرزنش کردن کسی که تحت خشونته کار اشتباهیه. مقصر همیشه و همیشه فردیه که دست به خشونت میزنه‌.

منم بشدت بشدت موافقم باشما بچه ها خیلی معصوم ان که بیاریشدن تو زندگی ک هیچ مورد مثبتی نداره

خیلی از مردا بعد بچه چهره واقعی خودشون نشون میدن حتی بعد ده سال این قضیه برا همه صدق نمیکنه یکی بعد ۱۳ سال بچه بیاره ممکنه شوهرش بعد بچه تغییر اخلاق بده

سوال های مرتبط