۱۳ پاسخ

کیف میکنم تایپیکاتو میبینم

احسنت برتووبچه

درخواست دادم قبول کنید داشته باشمت عزیزم 🫠💕

بعدم 🤗🤗🤗

تایپیکاتون روح داره عالیه دختر👌

نوش جان عزیز🥰

چقدر خوشم میاد از تایپکاتون 😍😍😋😋

اگه ۱ چهارم اینا رو بخورم ۵ کیلو اضاف میکنم
نوش جان

نه خوشمان امد 😌

برای اینکه بچه بعدی نیاد صلوات 😅😅😅😅
چقدر حال میده اذیت کردن

ما به محض اینکه بچه میخوابه خودمونم میخوابیم بسکه خستمون میکنه

به به نوش جان 😍حتما بعدشم برنامه دارید 😅

شمام ویفر sando میخورین😃

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی