تایپیک دیروزم که نیومد تو گهواره 😪🥺چقد حالم بد بود دیروز

تصویر
۵ پاسخ

بیچاره همسرتون
یکم عاقلانه تر رفتار کن
ازدواج کردی همش خانواده خانواده برا چیته
دوتایی عشق و حال کنید

خانواده تو الان شوهرته و بچت خوشحالی اونارو تو اولویت قرار بده

گلم واقعا این مسئله ای نیس که بخاطرش ناراحتی
خب همسرتون فکرش درگیره با خانوادش مشکل پیدا کرده عوض اینکه کنارش باشی ارومش کنی بد تر باهاش قهر میکنی؟
خب وقتی تازه خانوادتو دیدی اینهمه بیقراری دلیلی نداره
دیروز نتونستی بری بعدا برو
بنظر من کارت عاقلانه نبوده دیروز با همسرت باید میرفتی بیرون حال و هواتون عوض میشد
همسرتونم فکرش یکم ازاد میشد
این رفتار غیر منطقی شما باعث دوری همسرتون از شما میشه
تو این شرایط شما باید پشت همسرتون باشین
نه اینکه از یه طرفم شما براش مسئله درست کنین
وقتی ازدواج میکنین اولویت باید همسرتون باشه
نه خانوادتون

منم همیشه دلم میخواد پیش خانوادم باشم حق داری درکت میکنم

طفلک شوهرت 😒
مگه بچه ای اینجوری رفتار می‌کنی من اتفاقا عاشق اینم با شوهرم تنها برم جایی روزای ۱۳ چون در مغازش شلوغه جایی نمی‌ریم منو با خانوادم می‌فرسته بدون شوهرم اصلا بهم خوش نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی