۶ پاسخ

فقط من شمارو درک میکنم منم سه تا بچم زیر دو سالن🫤😂😐

سلام ببخشید شما قبلا انشور استفاده کردید برای نینی تون ؟؟
ممنون میشم جواب بدید

واییی چه سخته
خدا قوت بهت بده

وای خدا چقدر جیگرن😍😍😍😍😍😍

چقد خوشگلن نینیهات ماشالله

سه تا نی نی داری ...ماشاالله باید اعصاب فولادی داشته باشی...انشاالله بزرگ بشن قدردان زحمتات باشن

سوال های مرتبط

مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 ۱۴ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان علیسان 👼🩵 مامان علیسان 👼🩵 ۱ سالگی