۴ پاسخ

دستش بده بخوره

خیارو مغزش همون دونه هاشو میدم پوستشو کلفت میکنم میدم دستش یا خورد میکنم میشینه میخوره

میوه هارو مثل سیب پوره می‌کنم بعضی وقت ها هم یه تیکه میدم دستش کم کم میخوره، خیار و میدم دستش خودش کم کم میکنه میخوره، موز هم یا کوچولو ریز می‌کنم جلوش میزارم برمیداره میخوره یا جلوی دهنش میگیرم یکم یکم میکنه میخوره

خیار واجب نیس حتما بخوره
چیزی نداره اخه
همون سیب وموز و… اینا بده کافیه

سوال های مرتبط

مامان چوب شور مامان چوب شور ۱۱ ماهگی
مامان بلوری مامان بلوری ۱۶ ماهگی