کلاه همش سره نی نی بذاریم باشه؟

۱۲ پاسخ

اره بزاری بهتره باد تو گوشش نمیره. بچه اگه گوش درد بگیره خیلی اذیت میشه

من فقط روز اول گذاشتم و یک ساعت بعد حمام،دکترش گفت اصلا کلاه نذارم

من تا۴۰روزگی میزارم.حمومم میبرم تاچندساعت میزارم

من یک ماه اولشو شب و روز میزاشتم
اما الان فقط سه چهار ساعت بعد حمومش دیگه در میارم

منم تا ۴۰روزگی میزارم بعدش نه

من فقط بیرون باشم میذارم تو خونه اصلا نمیذارم نه کلاه نه جوراب و اینا

تا یک ماه کلاه و جوراب حتما بپوش براش چون دمای بدنشون میاد پایین زود سرما میخورن

من میذارم تا وقتی بخاری روشن میکنیم

من فقط کلاه سرش میزارم

منم نذاشتم نه کلاه نه جوراب نه دستکش

سلام عزیزم من پسرم دی ماه بدنیا اومد تا ده روز کامل سرش بود
بعدش فقط شب ها سرش میکردم

من نمیزارم فقط چندساعت بعد حمام میزارم

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی