مادرا دخترم خیلی خلط داره میتونم قطره بینی بریزم براش

۳ پاسخ

قطره رو۳ماه پیش خریدم ولی باز نکردم میشه استفاده کرد

بجای قطره از اسپری استفاده کن بهتره

بریز خوبه
ولش شست و شو بدی بهتره

بچه ای که آروغ زده و حداقل نیم ساعت از شیرش گذشته رو به پهلو کن
قطره رو از سوراخ بالایی چند بار فشار بده که چرکا از پایینی بریزه بیرون
همینطور چند دقیقه حالت کپ نگهش دار تا همش خارج بشه

سوال های مرتبط