چجوری تست حساسیت بگیرم ؟؟؟؟

۳ پاسخ

هر ماده غذایی جدید بطور تک فقط سع روز داده باشه یهو ترکیب نکنی

۳ روز یه ماده عذایی رو میدی مثلا هویج، اگه علائم حساسیت مثل قرمزی و کهیر پوستی و خارش و اسهال و اینا ندیدی ینی بچه به اون عذا حساسیت نداره

هر چیریو ۳ روز بده بچه بخورع ار بدنش نریخت بیرون
اسهال یبوست نداشت اوکیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۹ ماهگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی