هر ماده غذایی جدید بطور تک فقط سع روز داده باشه یهو ترکیب نکنی
۳ روز یه ماده عذایی رو میدی مثلا هویج، اگه علائم حساسیت مثل قرمزی و کهیر پوستی و خارش و اسهال و اینا ندیدی ینی بچه به اون عذا حساسیت نداره
هر چیریو ۳ روز بده بچه بخورع ار بدنش نریخت بیرون
اسهال یبوست نداشت اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.