من اب جوش رو میریزم تو دوتالیوان بزرگ سرد میشه میریزم توی فلاکس کوچیک خودش باز اون ی لیوان میمونه تا اب فلاکسش تموم شه باز دوباره چون بچم گشنش میشه نمیتونم صبرکنم اب جوش بیاد سرد بشه بعد درس کنموبچمم تواین تایم گریه کنه.هر۳۰ میلی لیتر اب یک پیمانه شیرخشکه
بریز رو قسمت شاهرگ دستت از نسوخت میتونی بدی بخوره
ولرم بود اضافه کن تمام
یه خط بالایه 30 میشه 40
آب ولرم
آب سرد که بچه دلدرد میگیره
یه پیمانه با نصف
دستت نسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.