۱۶ پاسخ

من کمردرد نداشتم
درواقع اصلا درد نداشتم🤣
خیلی راحت بود همه چی
یکم الان لگن درد گرفتم که اونم تو بارداری هم داشتم
برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه

شاید یچی جزئی باشه درد اونجوری ن .من ۶بار بیحسی از کمر گرفتم الان فقط اگه طولانی راه برم یا تو ماشین طولانی باشم کمرم درد میگیره

من تا چند روز پیش خیلی درد داشت کمرم الان خیلی بهترم

من کمر درد ندارم فعلا

من کمردرد تا مدت ها باهام بود دیگ تقریبا بعد یکسال خوب شدم

من نداشتم دوبارم سزارین شدم
طبیعی عوارضش بدتره والا
بخیه داخل واژن
غالبا دچار افتادگی مثانه میشن و بی اختیاری میگیرن
به مقعد خیییلی فشار میادوممکنه بیرون‌زدگی هم بگیرید

من کمردرد و گردن درد گرفتم اما بازم انتخابم سزارینه
قبل از سزارین هم تجربه بیحسی اسپاینال داشتم میدونستم دردش چطوره ولی بازم انتخابش کردم
دردشم بعد چند وقت کم میشه

من که اصلا حس نکردم سوزن رو هیچ دردی هم توی این مدت نگرفتم اصلا انگار هیچ وقت اونجای کمرم سوزن نخوره بعضی میگن بری تو سرما درد میگیره والا هم توی سرما هم توی گرما رفتم هیچی احساس نکردم سزارین خیلی خوبه شک نکن

فقط روز اول درد داری

همه کمر درد نمیگیرن بعدش ولی برای بعضیا هم میمونه

عزیزم اگهردنتو تکون ندی تا ۲۴ ساعت. سر تختو تا ۴ ساعت بالا و پایین نکنی. نسکوفه و چای زیاد بنوشی اصلا درد نمیگیره

کمر درد ندارم اگرم داشتم بازم سزارین انتخابم بود

من اصلا کمردرد نگرفتم. سرم درد گرفت که روز سوم خوب شد و بشدت از سزارین راضی بودم

من واقعا راضی بودم باز هم انتخابم سزارینه

کمر درد بعد زایمان خیلی کمتر میشه
تا ۴۰ روز کاملا برطرف میشه

سلام. از من همون چند روز اول بود فقط

سوال های مرتبط