۳ پاسخ

اگه طولانی و ب دفعات زیاد بود و حس کردی تو ی تایم خاص اینجوری میشی یعنی منظمه حتما برو دکتر

اره طبیعیه.. ولی اگه دردت منظمه.. مثلا انقباض هم داری با همراه درد.. میگیره ول میکنه برو ببمارستان

اگ ادامه داشت برو دکتر، اره معمولا میگن ماه درده ولی زیاد شد یا لک داشتی حتما برو دکتر

سوال های مرتبط