۵ پاسخ

عزیزم درخواست میدی همو داشته باشیم من پرم😍🌸

خب برنامه گهواره ک مشخص کرده .اگه بهش اعتماد نداری کیت تخمک گذاری بگیر از دارو خونه .همونجا بهت یاد میدن چجوری استفاده کنی

از روز ۱۴ سیکل کیت بارداری بزن

ولاع اگه فهمیدی به منم بگو...
به نظرم اگه پول داری سونو بده توی سونو مشخص میشه که فولیکول هات چنده و آزاد شده یا نه؟؟؟

كيت بزن

سوال های مرتبط