خانوما ۲۴ هفته و ۳ روز برای سونو رشد خوبه ؟

۸ پاسخ

نه 😐 سونو رشد از ۲۸تا ۳۲

اقا شما رفتی؟؟
دکتر منم برام نوشته نمیدومم سر ۲۴ هفته برم یا دیرتر

ن ۳۲ هفته برو زوده

هنو خیلی زوده برا سونو رشد عزیزم دکترت خودش بهت میگه کی بری

نه عزیزم
من یه بار 29 هفته رفتم یه بار 35 هفته

نه گلم زوده

میتونی چکاپ بری ولی از ۲۸هفته ب بعده کلا

من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمان وآیان مامان رادمان وآیان هفته سی‌ویکم بارداری