۱۲ پاسخ

مامان پناه درخواست دادم قبول میکنی

مامان پناه عزیزم درخواست دادم قبول کن

من از قبل شکم داشتم الان بدتر شده فک کنم نفخه

عزیزم بچه الان جنین نیست هنوز مولکوله
شکم خودته

من الانم شکم ندارم🤣🤣

سنو واژینال انجام دادی؟

برای منم همینه نفخه کلا موقع پریودی هم می‌شد شکمم دوبرابر بزرگ می‌شد

فک کنم نفخ چون من با اینکه بارداری دوممه و الان چهار ماهم شکمم مثل قبله هنور

پس چرا من اصلاااا شکم ندارم😕قبل بارداری شکم نداشتم الانم شکم ندارم طبیعیه؟🥲

عزیزم تا ۳ ماه اول نفخ زیاد داری😅 الان این نفخ هست شکم نیست

اگر شکم داشتی طبیعیه من الان شکمم همین اندازست البته بدن هرشخص متفاوته

عزیزم شما ویار نداری

سوال های مرتبط