۷ پاسخ

راسیب بچه رو پرخاشگر میکنه.۲ تا فوق تخصص به من گفتن اصلا ندم و حتی داروخونه ام بهم نداد گفت خیلی ضرر داره

من خودم میخوردم انقدر عصبی شدم و بی طاقت قطع کردم

من ندادم ولی شنیدم عصبی میشن

اره عصبی میکنه من ی روز دادم فرداش از بس نق زد و غر زد دیونم کرد

باعث بلوغ زودرس و پرمویی هم میشه

راسیب چیه

راسیب چیه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان 🧒🏼❤️ مامان 🧒🏼❤️ ۳ سالگی