۴ پاسخ

گندم نخود لوبیا و قلم گوساله،برا روشم قیمه با چرخی میدیم

هر جای یه شکلی میپزن عزیزم

ما که گندم رو خیس میکنیم بعد با حرارت کم همراه یه مقدار نخود خیس شده از شب میزاریم خوب بپزه بعد شیر اضافه میکنیم همچنین کشمش و یکم نمک بعد خاموش میکنیم و روشو با کشمش و گردو و بادام تزعین میکنیم

گندم نخود لوبیا عدس ماش
گوشت گاو و قلمش یا گوشت گوسفند و قلم همرو میزاری حسابی بپزن باید گندمش زیاد باشه قشنگ ک پختن قاطیشون میکنی گوشتارو ریش ریش میکنی اضافه میکنی اب قلم میریزی میزاری جا بیفته به علاوه ادویه ها نمک فلفل سیاه زردچوبه
عصاره گوشت الیتم بزنی خیلی خوش طعمش میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی