نگرفتم قصدش رو هم ندارم
تا وقتی خودش صد درصد آماده باشه
اعصاب خوردی و دردسرش از اونور هم آسیب های زوری گرفتن بنظرم نمی ارزه
نگرفتم از فردا میخام شروع کنم ولی پسرم خیلی شیطونه اصلا دسشویی قبلا بردم جیش نمیکنه فقط بااب بازی میکنه فک نکنم بتونم بکیرم
سلام من گرفتم
من یه ماهه گرفتم
تابستون میگیرم
من سه ماهه گرفتم هنوزم بعضی وقتها خطا داره به دکتر گفتم گقت تا چهار سالگی طبیعی هس
من هنوز نتونستم موفق نمیشم
ولی هفته اینده بازم شروع میکنم
من ۲۲ ماهش بود گرفتم البته آمادگی داشت پوشک دوست نداشت
من سه روزه
اما نمیگ دسشویی دارع خودم میبرم صبح تا شب جیش نمیکنه اصلا
آره گرفتم دوسه ماهه
منم نگرفتم
من الان ۴ماه گرفتم خداراشکر
اره من گرفتم سه چهار ماهه بگیر دگه سختت میشه عادت میکنه بچه
من نگرفتم
من فکر کنم تا چهارسالگی ام نشه گرفت 🥲
من نزدیک ۳ ماهه که گرفتم
من از پوشک گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.