کی مث من نه از شیر گرفته نه از پوشک؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من 🫤🫤

شیر یک سال و ۱۰ ماه گرفتم
پوشکم ۲ سال نیم

شير تا يك سال و نيم بيشتر نخورد ولي پوشك هنوز نتونستم بگيرم آمادگيشو نداره

مای بیبی هم نزدیک یه هفته هی باز کردم بردم جیش هی باز کردم بستم بعدش شروع کردم به ترک کامل ولی کامل یاد گرفتنش نزدیک ۱۰ روز طول کشید و من دیوونه شده بودم انقدر که اذیت میشدم ولی الان دیگه شبا هم نمیزنم

شیر راحت تر از پوشکه پسر من روزی دو بطری شیر پر چرب می‌خورد به هچ عنوان ترک نمی‌کرد دست روی اعمال شیطانی گذاشتم و توی شیرش فلفل ریختم توی سه روز کاااااامل از یادش رفت الان بعضی اوقات توی لیوان یا شیر پاکتی کوچولو میدم

من از شیر گرفتم ولی تا پوشک نکنم، پی پی نمیکنه

من از شیر و پستونک و پوشک گرفتم همشم زیر ۲سال.البته پوشک از فردای ۲سالگی و میتونم بگم خلاص شدم

من.

از هردو گرفتک

شیر اره ولی پوشک ن هرکاری میکنم نمیشه میترسه گریه میکنه میگه مای بی بی کن تا جیش و پی پی کنم اینقد خودشو نگه میداره تا مای بی بیش کنم بعد کارشو میکنه نمیدونم چیکارکنم

من.‌.

شیر که خودش نمیخوره دیگه ولی پوشک نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی