کی مث من هنوز شیرخشک میده؟؟؟

۶ پاسخ

شیر خشک عملا بعد از دوسالگی جذب نداره فقط پف الکی داره

من هنوز میخوره

فقط با شيشه بهش نده با ليوان بخوره خوبه

هم شیر محلی میدم هم شیرخشک

چ ایرادی داره بزار بخوره
غذاهم‌میخوره؟؟

🫥هنوز شیر خشک میدی چرا خب
بجاش شیر بده خب

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🐣💕 مامان رادمهر 🐣💕 ۲ سالگی