بچه ها حاملگی خارج از رحمی چه جوریه؟؟؟

۳ پاسخ

بتا بالا نمیره
بعضیا خون ریزی یا مدام لکه بینی دارن، درد زیر شکم یا سمت چپ یا راست که میزنه به پا و دست،، بعضیاهم کلاااا بدون علائم هستن

درد شکم و گاها به دست میزنه ، بتا رشد نداره یا کم میشه ، خونریزی ،

من خودم خارج رحمی هستم نه درد نه خونریزی هیچی هیچی
فقط توی سونو مشخص شد

عزیزم درخواست میدی همو داشته باشیم من پرم😍🌸

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری