بتا بالا نمیره
بعضیا خون ریزی یا مدام لکه بینی دارن، درد زیر شکم یا سمت چپ یا راست که میزنه به پا و دست،، بعضیاهم کلاااا بدون علائم هستن
درد شکم و گاها به دست میزنه ، بتا رشد نداره یا کم میشه ، خونریزی ،
من خودم خارج رحمی هستم نه درد نه خونریزی هیچی هیچی
فقط توی سونو مشخص شد
عزیزم درخواست میدی همو داشته باشیم من پرم😍🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.