۳ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره اگه بعد از هر باری ک شیر میخوره و شیر رو بالا میاره رفلاکس داره باید دارو بخوره

بعدشیرخوردن بیس دیقه صاف نگهش دار روشونت بعدبهش پستونک بده ک شیرش هضم بشه

رفلاکس داره یا اگر شیر خشک میدی بهش نمیسازه عوض کن شیرشو

سوال های مرتبط