۴ پاسخ

من از فرنی شروع کردم بعدش فرنی با پوره کدوحلوایی درست کردم حریره بادوم پوره هویچ دادم همشو خوشش اومده از فردا هم کیخوام براش سوپ درست کنم با هویج کدو سیب زمینی جوپرک برنج نیم دانه میریزم
من میترسم از الان بیسکوییت بدم همش مواد نگه دارنده داره

پوره سیب و هویج خوبه خاصیت هم داره

کدوحلوایی درست کن ببین میخوره،منم دخترم فرنی ،حریره بادام نمیخورد.باکدوحلوایی شروع کردم میخوره

اولش با بیسکوییت مادر قلطی کن خیلی خوبه

سوال های مرتبط