دخترم ریزش مو شدید داره متخصص موببرم یا کودک هشت سالشه

۴ پاسخ

بچها معمولا از فقر اهن و کمبود ویتامین دی هست مخصوصا ریزش از ویتامین دی

هر دکتری ببری آزمایش مینویسه عزیزم
خدایی نکرده چیزی نباشه بزورم شده ببر آزمایش

نصف موهاش ریخته نمیاد ببرم ازمایش

آزمایشم اصلا نمیده

سوال های مرتبط