۵ پاسخ

نه بابا مامان من نزدیک ده سال زد بعد دوباره حامله شد

شاید صدی عمل نکنه
ولی خیلی زود یائسه میکنع ودر ضمن بدنو داغووووون میکنع
پوکی استخان چاقی زیاد اشتهای زیاد
و کلی درد دیگه
اگ میتونی قرص بخوری بهتره

جاری من زده چندسال پیش دیگه بچه دار نمیشع

خب برو لوله بندی کن

نمیدونم

سوال های مرتبط