خانومااا نظرتون به اسم کارن چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

قشنگه ولی تو کشورای دیگه اسم دختر محسوب میشه،،اگه روزی بخواد مهاجرت کنه سخته یکم،،چون من سر پسر اولم خیلی کارن دوست داشتم تحقیق کردم متوجه شدم تو کشورای دیگه اسم دختره،،گذاشتم سامیار البته ده سالشه پسرم

قشنگه

باز آرن کمتره

قشنگه ولی خیلی دیگه تکراری شده.اگه تکراری بودن برات هم نیست به نظر من خوبه

قشنگه عزیزم 😍

خیلی قشنگه

اسم پسر منه😍

قشنگه تو انتخابای منم بود.
کیان و کارن

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس نازم🩷🐣 مامان پرنسس نازم🩷🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری