قشنگه ولی تو کشورای دیگه اسم دختر محسوب میشه،،اگه روزی بخواد مهاجرت کنه سخته یکم،،چون من سر پسر اولم خیلی کارن دوست داشتم تحقیق کردم متوجه شدم تو کشورای دیگه اسم دختره،،گذاشتم سامیار البته ده سالشه پسرم
قشنگه
باز آرن کمتره
قشنگه ولی خیلی دیگه تکراری شده.اگه تکراری بودن برات هم نیست به نظر من خوبه
قشنگه عزیزم 😍
خیلی قشنگه
اسم پسر منه😍
قشنگه تو انتخابای منم بود.
کیان و کارن
قشنگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.