واکسن چهارماهگی از دوماهگی راحتتر بود
نه من یازدهم زدم خوب بود سخت نبود
وزنش8500
قدش 69
برا پسر من سخت بود .
خیلی راحت بود
رشد هر بچه با ماه قبل خودش مقایسه میشه، دفترچه سلامتش رو نگاه کن ببین وزن این ماه نسبت به ماه گذشته سیر صعودی داشته یانه
یکم بیشتر تب میکنه مراقب باش.استامینوفن پاراکید رپز اول هر چهارساعت روز دوم هر شش ساعت بهش بده
نه برای دختر من سبک بود خیلی خوب بود
۶ به بالا
منم هجدهم باید ببرمش واکسن
طبق اطلاعات گهواره همون واکسن دوماهگی هست که تکرار میشن
امیدوارم مث دوماهگیش راحت بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.