19هفته وسه روزم هست گاهی اوقات دردپریودی میاد ومیره علایم چیه؟

۱ پاسخ

منم درد پریودی دارم دکترم یه آمپول واسم نوشت و گفت عفونت شدید هم داری شاید دردت بخاطر اونه ولی هفته من خیلی بالاتر از شماست شما نباید درد پریودی داشته باشین حتما به دکترت بگو شیاف میده بهت خطر زایمان زودرس داره گلم

سوال های مرتبط

مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی ۸ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری