۷ پاسخ

آره عادیه

از ٢٣-٢٤ديگه واضح تكون ميخوره

والا من امروز تازه زیادی واضح حس کردم😐

اره طبیعیه.

اره حتی منم لگد محکمی احساس نمی‌کنم

جفتت چیه

آره عزیزم منم اینجوری خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
مامان یاس مامان یاس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری